برگزیدگان مهرواره «پلاکهای سرخ، سجادهای سبز» معرفی شدند

با بررسی آثار رسیده به دبیرخانه شهرستانی مهرواره«پلاکهای سرخ، سجادهای سبز» مستقر در مرکز فرهنگی و هنری کانون بشرویه برگزیدگان این مهرواره معرفی شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان بشرویه به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و همزمان با آن هفته دفاع مقدس، فراخوان مهرواره فرهنگی و هنری «پلاک‌های سرخ، سجادهای سبز» را با مشارکت ستاد اقامه نماز و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ نماز و همچنین گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های معرفی کتاب، شعر خوانی، نقاشی و دل نوشته ادبی منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش قریب به ۷۰ اثر از کودکان و نوجوانان این شهرستان به مرحله داوری این مهرواره راه یافت و پس از بررسی آثار، در بخش نقاشی،«زهرا مقداری، زینب گنجور و نفیسه خدایی» به عنوان برگزیده و« امیر علی شفیعی و نسرین حسین‌زاده» شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین در بخش شعر خوانی« فهیمه فرهادی» به عنوان برگزیده و «صالح الهام بخش» به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند و با توجه به ملاک‌ها انخاب آثار هیچکدام از آثار رسیده در بخش معرفی کتاب و دل نوشته به مرحله‌ی داوری راه نیافت.

گفتنی است این مهرواره با مشارکت کانون ، ستاد اقامه نماز، اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی، اداره تبلغات اسلامی و حوزه مقاومت بسیج خواهران و بسیج دانش آموزی شهرستان بشرویه برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =