مهرواره مجازی نمایش خانه(کوچ)

برگزاری "مهرواره کوچ"فرصتی است تا کودکان و نوجوانان را به زیستنی بهتر و بانشاط تر دعوت کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون با بیان این‌که در شرایط شیوع ویروس کرونا ارزش فضای مجازی بیش از همیشه دیده شد، تصریح کرد: در این روزهایی که پویایی و نشاط به دلیل شرایط زندگی کرونایی کم شده است توجه دادن اعضا به سمت تحرک و پویایی بیشتر با هر ابزار و روشهایی از رسالت متولیان فرهنگی جامعه است.

 وی افزود: در این روزهای قرنطینه، نمایشنامه نویسی و اجرای نمایش اگر به همراه اعضای خانواده به صورت گروهی باشد در تحکیم ارتباطات اعضا با خانواده ها نقش مهمی ایفا می کند و اگر به صورت فردی اجرا شود در ارتقا سلامت جسمی، روحی و رشد و بالندگی کودک و نوجوان موثر است.

مدیر کل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به نقش بسزای هنر نمایش در رشد ذهن و پرورش خلافیت کودکان و نوجوانان گفت: هنر نمایش می تواند ابزاری باشد تا شیوه ی صحیح زندگی کردن را به کودکان و نوجوانان بیاموزد. برگزاری "مهرواره کوچ"فرصتی است تا کودکان و نوجوانان را به زیستنی بهتر و بانشاط تر دعوت کند. 

سید محمد قلمکاریان هدف از برگزاری مهرواره مجازی نمایش خانه را ترویج زندگی سالم، فعال و پویا و پر نشاط با رویکرد طنز دانست و افزود: تمرین زندگی برای ساختن آینده، فراهم کردن زمینه مناسب جهت کسب تجربه و مهارت های فردی و اجتماعی اعضا، خلق موقعیتی موثر جهت تشویق ذوق و سلیقه در اعضا و ایجاد انگیزه در همه علاقه مندان، ایجاد بستری جهت سنجش و بازخورد آموزشهای انجمن های ادبی و هنری و تولید نمایش و نمایش عروسکی و نمایش نامه با موضوعات کنترل وزن و چاقی دانش آموزان و... از دیگر اهداف برگزاری مهرواره مجازی نمایش خانه(کوچ) است. 

وی در پایان با اشاره به مهلت ارسال آثار تا ١۵ دی ماه گفت: نتایج داوری آثار منتخب همزمان با دهه فجر اعلام می شود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت isfahan.kpf.ir جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در مهرواره مجازی نمایش خانه(کوچ) اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =