اعضا کتابخانه های پستی و سیار شرکت کننده دربرگزاری نمایشگاه مجازی؛ تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ از اعضایی که در برگزاری نمایشگاه مجازی فعالیت های کتاب محور همکاری داشتند، تقدیر شد.

ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مراکز سیار و پستی استان، گفت: باتوجه به این که کانون پرورش فکری سازمانی است که کودکان و نوجوانان در آن جایگاهی مناسب دارند. یکی از روش های موثر در ایجاد عادت همیشگی اعضا به مطالعه جلب توجه آن ها به کتاب و مطالعه است.

وی گفت: مربیانی که مسئول پیشبرد و بهتر کردن امر مطالعه هستند، برنامه های مختلفی را برای کودکان و نوجوانان تدوین کرده اند و نمونه ای از کوشش مربیان کتابخانه های سیار و پستی بندرعباس و میناب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

کارشناس فرهنگی استان افزود: مربیان با شیوه هایی مناسب فعالیت هایی چون شعرخوانی، قصه گویی، قصه خوانی، روخوانی، معرفی کتاب و بحث کتاب  اعضا را به سوی مطالعه سوق دادند.

وی گفت: پس از انجام فعالیت های کتاب محور، اعضا در قالب های ارائه نقاشی از شخصیت اصلی داستان، نوشتن جذاب ترین قسمت داستان، شعرخوانی از شاعری که شعرش را دوست دارند، معرفی دوست داشتنی ترین کتاب ها به هنرنمایی پرداختند.

پذیرایی افزود: مربیان کتابخانه های پستی و سیار استان آثار مکتوب و مصور اعضا را جمع آوری و در قالب نمایشگاه مجازی آثار، فعالیت های کتاب محور  را انتشار دادند و پس از هفته کتاب و کتابخوانی از اعضایی که در برگزاری نمایشگاه مجازی همکاری کردند، در روز ولادت امام حسن عسکری (ع) تقدیر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =