مربیان خط مقدم کانون هستند 

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در نشست مجازی با کارکنان کانون مازندران، مربیان را خط مقدم فعالیت‌های کانون عنوان کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، حمیدرضا معینی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون در نشست ویدیو کنفرانس با بیش از یکصدنفر کارکنان کانون مازندران که 9 آذرماه به منظور بیان انتظارها و سوال‌ها، پیرامون امور اداری و شغلی برگزار شد؛ مربیان را خط مقدم فعالیت‌های کانون دانست و افزود: مربی از شان بالایی برخوردار است و تلاش و هدف همه مسؤولان و مدیران، پشتیبانی از مربیان برای توسعه خدمات کانون به حوزه کودک ونوجوان است.
وی ارایه خدمات به مربیان و تلاش برای ارتقای وضعیت استخدامی و پرداخت حقوق و مزایا را از اولویت‌های حاضر عنوان کرد و ضمن شنیدن صحبت‌ها و درددل‌های مربیان کانون به تشریح قوانین و مقررات پرداخت. 
مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری در این نشست در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی وشرکتی، ارتقای وضعیت کارکنان پاره وقت به تمام وقت، بیمه کارکنان پاره وقت، نحوه‌ی محاسبه و ضرایب حقوقی و سنوات و... صحبت کرد و بیان داشت: از ابتدای سال 99 فیش‌های حقوقی، احکام و خلاصه سوابق اداری همکاران در اتوماسیون پرگار برای شاغلین کانون در دسترس قرار گرفته است.
معینی بر لزوم تغییرات در کانون برای ارتقای ساختار و رشد مزایای همکاران این نهاد فرهنگی تاکید کرد و تصریح نمود، کارهای موثری در خصوص رفع موانع و ایجاد فرصت‌های جدید آغاز شده و در دست پیگیری است. 

*مربیان مهمترین سرمایه کانون هستند.  
در ابتدای این نشست مجازی، مدیرکل کانون مازندران ضمن تشکر ازحضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون در این نشست، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه سازمان دانست وگفت: کتاب‌خانه، اعضا و مربیان سه رکن اساسی کانون می‌باشند که حساس‌ترین این ارکان مربیان هستند. از این رو که انتقال دهنده‌ی اهداف و سیاست‌های کانون بوده و در پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان و پتانسیل و توانمندی فردی و اجتماعی ایشان نقش مهمی ایفا می‌نمایند. 
محمدعلی یزدان‌شناس افزود: در ماه‌های اخیر که شاهد فراگیری ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری بودیم، کانون استان مازندران منطبق با درایت معاون فرهنگی کانون در خصوص راه اندازی پیک امید مجازی،  به همت مربیان و کارشناسان محترم، برنامه‌های موثری درحوزه تولیدات مجازی داشته است. 
وی رفع دغدغه و مشکلات مربیان و همکاران کانون را از ضرورت‌های لازم یاد کرد و ابراز امیدواری نمود تا با حمایت‌های مسئولان کانون، اراده و ظرفیت مربیان و همکاران پرتلاش این نهاد فرهنگی بیش از پیش درمسیر توسعه وشکوفایی هر چه بیشتر جامعه قرار گیرد. 
در پایان این نشست، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی کانون ضمن سپاس از مدیر کل کانون مازندران برای برگزاری این نشست، ازآمادگی کامل اداره‌کل منابع انسانی و پشتیبانی برای رفع مشکلات و موانع همکاران خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =