کد خبر: 301380
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
بازدید 436
تأثیرات نماز بر نشاط روحی نوجوانان بررسی شد

همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز، نشست دانش افزایی با عنوان «نماز و تأثیرات آن بر نشاط روحی نوجوانان» ۹ آذر ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، همزمان با ششمین اجلاس استانی نماز، نشست دانش افزایی با عنوان «نماز و تأثیرات آن بر نشاط روحی نوجوانان» برگزار شد.

این نشست صبح امروز تاریخ ۹ آذر ماه راس ساعت ۱۲:۳۰ برای مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون استان برگزار گردید. مدرس ویژه این نشست حجت الاسلام والمسلمین زارع بود که  به بیان اهمیت موضوع نماز در بین نوجوانان و ایجاد روحیه امیدواری و توکل و نهایتاً نشاط روحی نوجوانان در پی برگزاری نماز اشاره کرد.

ایشان یکی از حساس ترین مسائل تربیتی، را تربیت دینی کودکان و نوجوانان دانست و گفت: گام اول در سعادت انسان شناخت نیازهای واقعی روح انسان است و همان‏گونه که اگر نیازهای واقعی جسم انسان شناخته نشود، بدن دچار عوارضی می‏گردد، عدم شناخت نیازهای واقعی روح نیز ضایعات سنگینی در پی خواهد داشت.

ایشان ضمن معرفی و گفتگو پیرامون تأثیرات مثبت نماز در روحیه و پدید آوردن طراوت و نشاط روحی نوجوانان، در مورد نماز گفت: نماز هویت ایمان، حقیقت جهان، طریقت جان، قدرت انسان و مایۀ بهشت و رضوان است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین زارع به معرفی کتاب های شهید مطهری و کتاب «۴۰ نکته پزشکی پیرامون نماز» نوشته دکتر مجید ملک مهری در زمینه نماز پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =