اعضای کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در دو انجمن مجازی شرکت کردند

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه اعلام کرد با وجود تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، اما تمامی کلاس‌های برخط و همچنین، انجمن‌های مجازی استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دو انجمن مجازی ویژه اعضای علاقه‌مند توسط کانون استان برگزار شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با وجود تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه طی روزهای گذشته، اما تمامی کلاس‌های برخط و همچنین، انجمن‌های مجازی کانون استان در حال برگزاری است.

فتاحی گفت: سیزدهمین جلسه مجازی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با موضوع "گام به گام با یک پروژه عکاسی" و در روز شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

"سهراب خواجه‌نژاد"، کارشناس مسئول هنری کانون استان خراسان رضوی مدرس این جلسه بود.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه از برگراری انجمن مجازی داستان نیز خبر داد و افزود: انجمن مجازی داستان آفرینش (قاصدک) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در روز یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ و با حضور "سیده سمیه سیدیان"، نویسنده، مترجم و پژوهشگر برگزار شد.

فتاحی، از برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی از سوی این اداره کل تا روند عادی‌سازی شرایط ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =