مراکز کانون پرورش فکری شعبه‌ای برای دفاتر کانون زبان

ایجاد دفاتر کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری امکان دسترسی آسان و استفاده از خدمات این دفاتر را برای زبان آموزان فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون با اشاره به شیوع کرونا و تغییر شرایط آموزشی کشور گفت: "مراکز آموزشی تعطیل است اما آموزش تعطیل نیست" آموزش مجازی در حالت عادی مزایای بسیاری دارد و می‌تواند به عنوان آموزش مکمل اثربخش باشد. نظام آموزشی ما هنوز به این نوع آموزش نوین عادت نکرده و راه بسیاری در پیش داریم. شاید کرونا با همه گرفتاری و دردسرها جنبه مثبتی هم داشته باشد و به گفته قرآن کریم: "بلاء حسنا" باشد و بتواند در تنگناهای ایجاد شده توانایی‌های نهفته در عرصه مجازی را به ظهور برساند. 

وی در ادامه به اهمیت استمرار فرایند آموزش و یادگیری تاکید کرد و گفت: کانون زبان از جمله مراکز آموزشی بوده که از ابتدای شیوع کرونا با برگزاری کلاس های مجازی رسالت خود را فراموش نکرده و با بهره گیری از امکانات خوب فضای مجازی و اساتید برجسته همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. 

قلمکاریان ضمن اشاره به امکانات خوب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: در این شرایط کرونا و تاکید بر حضور حداقلی شهروندان، با ایجاد دفاتر کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری امکان دسترسی آسان و استفاده از خدمات این دفاتر برای زبان آموزان فراهم شده است. 

در ادامه مسعود وفاپور مدیر کانون زبان استان اصفهان با اشاره به شرایط به وجود آمده و عدم بهره‌گیری از آموزش حضوری زبان آموزان گفت : با ایجاد بسترهای لازم و استفاده از اساتید مجرب فضای آموزشی مناسبی برای زبان آموزان فراهم شده و میزان استقبال شهروندان در تمامی گروه ها از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسال رضایت مند بوده است.

وی در خصوص فرصت های آموزش الکترونیکی و مجازی در شرایط شیوع کرونا اظهارداشت: محیط های مجازی با توجه به شرایط سنی زبان آموزان تعبیه شده و این دسترسی آسان شرایط آموزشی را بسیار هموار کرده است. آموزش زبانهای انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی اسپانیایی، روسی و آموزشهای ویژه آمادگی آیتلس و مکالمه انگلیسی همچنان در فضای مجازی به زبان آموزان ارائه می شود. 

وفاپور در پایان با اشاره به حفظ سلامت شهروندان و دسترسی آموزشی آسان زبان آموزان گفت: با ایجاد دفاتر کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط مناسبی جهت بهره‌گیری آموزش مجازی زبان آموزان فراهم شده و در هفته آتی لیست دفاتر کانون زبان در مراکز منتخب کانون پرورش فکری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =