کد خبر: 301406
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
برگزیدگان نخستین مهرواره شاهنامه‌خوانی کانون معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه برگزیدگان نخستین مهرواره شاهنامه‌خوانی را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، نوربخش احمدزاده و امیدوار عالی محمودی هیئت دوران نخستین مهرواره شاهنامه‌خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه در گروه سنی نوجوان (15+)، مهرشاد قاسمی از شهرستان ایذه، و حدیث ترغو از شهرستان اهواز استان خوزستان به‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب کردند.

رکسانا سادات حسینی از استان گلستان نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

در گروه سنی نونگاه (12+) مبینا قنواتی و دینا ایرانی بهبهانی هر دو از استان خوزستان برگزیده این بخش معرفی شدند.

هیئت‌داوران همچنین در گروه سنی نونهال (9+)، علیرضا موسایی از شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری، آریسا سرقلی از شهرستان اهواز استان خوزستان را به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی کردند. در این بخش هخامنش خواجوی از شهرستان آبادان و مهدیس قاسمی از شهرستان ایذه استان خوزستان شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر اساس این گزارش، پارمین شایان فر از شهرستان شوشتر استان خوزستان و کیان قاسمپور از استان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های برگزیده گروه سنی نوباوه (4+) را به خود اختصاص دادند. در این بخش نیز هیئت‌داوران از آدرینا سرقلی و آتریسا بختیاری از استان خوزستان تقدیر کرد.

در گروه سنی نوخوان (7+) نیز زهرا ذاکر حیات داودی از شهرستان آبادان و یاسمین بنازاده از شهرستان شوشتر استان خوزستان، مائده یداللهی از استان چهارمحال بختیاری، یسنا آل کثیر از شهرستان شوشتر، نیکا غیبی از شهرستان امیدیه وارشیت محمودی از شهرستان شوشتر، آرتیمان رستمی از شهرستان ایذه و هانیه فلاطون پور از شهرستان شوشتر استان خوزستان نفرات برگزیده معرفی شدند. هیئت داروان در این گروه سنی همچنین از ملینا سبحانی از استان خوزستان و هلیا محمدی از استان گلستان تقدیر کرد.

در بخش گروهی این مهرواره نیز بیتا بهجو و کوثر رحیمی هر دو از شهرستان دزفول استان خوزستان، امیرمحمد رحیمی از شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری، آیناز کاظمیان از شهرستان ایذه، ترنم علیپور از شهرستان رامهرمز، المیرا موری و رکسانا قربانی هردو از شهرستان شوشتر و فاطمه زهرا جعفریان از شهرستان امیدیه استان خوزستان و تارا روشن از شهرستان مشهد استان خراسان رضوی رتبه‌های برگزیده را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: در نخستین مهرواره شاهنامه‌خوانی 65 استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و گلستان به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =