سومین فراخوان تولید کتاب های حسی و لمسی

هدف از برگزاری سومین فراخوان تولید کتاب های حسی و لمسی، خلق آثار ارزشمند و کاربردی ویژه توان یابان(معلولین) است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی توان یابان(معلولین) گفت: توان یابان به رغم محدودیت های جسمی و حرکتی باید مانند دیگران از امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار شوند.حق بهره مندی از خدمات آموزش و پرورش، بهداشت، مسکن، اشتغال، امکانات تفریحی و حفظ حیثیت انسانی توان یابان (معلولین)؛ حق ذاتی آن هاست.

وی با اشاره به افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های آن‌ها افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با ایجاد مرکز فراگیر ویژه کودکان توان یاب(معلول)، نابینا و کم بینا رسالت آمورش فرهنگی و ادبی خود را در طی چندین سال ادامه داده و خلق آثار فاخر و ارزشمند کودکان و نوجوانان توان یاب، گواه دستاوردها و زحمات همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان است.

قلمکاریان ضمن اشاره به سومین فراخوان تولید کتاب های حسی و لمسی گفت: هدف از برگزاری این فراخوان تولید آثار ارزشمند و کاربردی ویژه توان یابان بوده و امیدواریم شاهد مشارکت حداکثری شهروندان علاقه مند و هنرمندان ادبی در این فراخوان باشیم. 

مدیر کل کانون پرورش فکری در پایان با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذرماه گفت: رونمایی و نتایج داوری آثار منتخب همزمان با دهه فجر اعلام می شود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت isfahan.kpf.ir جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در سومین فراخوان تولید کتاب های حسی و لمسی اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =