کد خبر: 301413
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
بازدید 84
برگزاری جلسات فصل پاییز انجمن نمایش

جلسات پاییزی انجمن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با محوریت طراحی شخصیت عروسکی به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ طراحی شخصیت برای عروسک عنوان شانزدهمین تا هجدهمین جلسه انجمن نمایش دختران و پسران کانون استان تهران بود، ومژده ذکریاپورمربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  طراح، عروسک ساز، عروسک گردان و مدرس دوره های نمایش برای نوجوانان و بزرگسالان اجرای برخط آن را برعهده داشت.

تاریخچه طراحی عروسک از گذشته تا کنون، انواع طراحی عروسک، ضرورت طراحی مناسب برای ساخت یک عروسک نمایشی خوب، انواع عروسک های نمایشی، مواد و متریال مناسب برای ساخت عروسک و تاثیر گذاری آن در طراحی اولیه عروسکها، چگونگی استفاده از مواد ساده و در دسترس برای ساخت عروسک و تناسب طراحی عروسک با دکور و صحنه از جمله موارد مطرح شده در این جلسات است.

در مجموع این نشست ها بیش از ۲۳۰ هنرجو به صورت برخط مشارکت کردند وجهت مطالعه تکمیلی سه کتاب "نمایش عروسکی گام به گام" نوشته بهروز غریب پور از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، "عروسک ها و نمایش عروسکی" نوشته دیوید کورل و "چگونه عروسک های تئاتری بسازیم" نوشته اردشیر کشاورزی معرفی شد.

یادآور می شود: انجمن نمایش در دوره شیوع بیماری کرونا با هدف ارتقا دانش و انگیزه اعضا انجمن و استفاده از امکانات موجود در فضای مجازی با حضور اعضای نوجوان مراکز کانون استان تهران هر دو هفته یکبار به صورت مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =