فراخوان دومین مهرواره عکس «قهرمان خانه ما» منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز فراخوان دومین مهرواره عکس «قهرمان خانه ما» را با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این مهرواره ویژه اعضا، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مهرواره می‌بایست آثار خود را با محتوای دفاع از میهن، به‌صورت افقی و با رزولوشن ۶۸۲*۱۰۲۴ پیکسل، به‌صورت فایل، با مشخصات کامل صاحب اثر، تا تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۹۹ به دبیرخانه مجازی این مهرواره به شماره تلفن 09169093310 در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه دومین مهرواره عکس «قهرمان خانه ما» از هر شرکت کننده فقط یک اثر پذیرفته می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری می‌بایست از ارسال عکس‌هایی که در فراخوان‌های دیگر شرکت داده شده‌اند خودداری کنند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز آثار منتخب دومین مهرواره عکس «قهرمان خانه ما» را دی‌ماه ۱۳۹۹ معرفی و از صاحبان اثر تقدیر خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =