کد خبر: 301460
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
بازدید 100
گرامی‌ داشت روز جهانی معلولان در کانون البرز

مرکز فراگیر کانون پرورش فکری البرز به مناسبت روز جهانی معلولان برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کرد

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون البرز، مرکز مجتمع آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کرج که مرکز فراگیر و ویژه مخاطبان توانیاب است به مناسبت 13 آذر و روز جهانی معلولان ‌ویژه برنامه‌هایی را با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تدارک دیده و اجرا کرد.

نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون البرز و مسوول مرکز فراگیر کانون در این زمینه گفت  در این روز قصه‌های صوتی و نماهنگ‌های تولید شده‌ توسط کارشناسان( با استفاده از تصاویر سال های گذشته) ، مربیان و اعضای انجمن قصه‌گویی استان، تولید و برای توان‌یابان به ویژه نابینایان عزیز در شبکه‌های مجازی بارگذاری خواهد شد.

هم‌چنین برخی آثار ویژه  تولید شده مربیان از جمله کاردستی‌های خلاق با تشخیص کارشناسان اداره استثنایی در اختیار این عزیزان جهت ارایه به کودکان و نوجوانان معلول، قرار خواهد گرفت.

گفت‌ و گو با «احسن احمدی» یکی از معلولان توانمند کرجی که توانسته صاحب موفقیت‌های بسیار شود و معرفی این الگو به کودکان و نوجوانان دیگر برنامه مرکز مجتمع کانون در این روز است که به صورت مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کریمی در پایان گفت ما در تمام ایام سال آماده خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان توان‌یاب هستیم و این عزیزان می‌توانند از کتاب‌ها و فعالیت‌های ویژه بهره ببرند؛ البته این کارشناس افزود که با توجه به شیوع بیماری کرونا هم اکنون تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در فضای مجازی ارایه می‌شود .

گفتنی است ویژه برنامه‌های روز معلولان در مراکز کانون سراسر کشور با عنوان « بر بال فرشتگان» اجرا خواهد شد .

جهت دریافت نمونه فایلها روی لینک زیر کلیک نمایید.

لینک فایل ها 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =