برگزیدگان مسابقه «مهربان یار گویا» اعلام شد

برگزیدگان مسابقه «مهربان یار گویا» ویژه مربیان و اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی اعلام شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، به گفته هیئت داوران متشکل از طیبه اعتمادی، مهدیه جعفری و زهره ده‌یادگاری کارشناسان آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، فراخوان مسابقه مهربان یار گویا با هدف غنی‌سازی  و توانمندسازی مربیان کانون استان برای تولید اثر در فضای مجازی در تابستان سال جاری منتشر شد و مربیان واعضای ارشد آثار تولیدی خود را در دو بخش معرفی کتاب و معرفی مشاغل به واحد آفرینش‌های فرهنگی ارسال کردند.

بر همین اساس، در مجموع نزدیک به ۵۰ اثر در قالب کلیپ، موشن گرافیک، انیمیشن و مصاحبه به دبیرخانه رسید و از این تعداد ۳۸ اثر به معرفی کتاب و ۱۳ اثر به معرفی مشاغل اختصاص داشت.

این در حالی است که، همزمان با بیست و هشتمین هفته کتاب و کتاب‌خوانی آثار معرفی کتاب در صفحه آفرینش‌های فرهنگی کانون استان به نمایش گذاشته شد و در زمان اعلام شده توسط مخاطبان مورد داوری قرار گرفت و پس از پایان داوری در دو بخش نگاه مخاطبان و داوری کارشناسی برندگان به شرح ذیل اعلام شدند.

به صورت مشترک دو معرفی کتاب «راز غار تاریک» و «خانه رنگین»   کاری از مرکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک رفسنجان به سرپرستی مریم حسین‌پور مربی فرهنگی، معرفی مجموعه کتاب‌های سوسن طاقدیس از فاطمه محمودی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کرمان و معرفی کتاب «خاله پیرزن» از حمیده قاضی‌زاده مربی هنری مرکز فرهنگی‌هنری کانون چترود و شماره شش کرمان بدون رتبه‌بندی برگزیده بخش معرفی کتاب مسابقه مهربان یار گویا از نگاه کارشناسان شناخته شدند.

همچنین سه معرفی کتاب «من زمان هستم» از صدیقه چاهخویی مربی فرهنگی کانون انار، «پدر، عشق، پسر» از محبوبه نژادصادقی مربی مسئول فرهنگی کانون جوپار و «سقای تشنه لب» از فرزانه ایران‌نژاد مربی مسئول فرهنگی کانون سیرجان       از سوی هیات داوران شایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش داوری مخاطبان، که از طریق مشاهده و پسندیدن آثار در صفحه اینستاگرام آفرینش‌های فرهنگی کانون کرمان برگزار شد، معرفی کتاب «من زمان هستم» از شبنم سیدی مربی مسئول فرهنگی کانون شماره چهار کرمان، معرفی کتاب «سقای تشنه لب» از فرزانه ایران‌نژاد مربی مسئول فرهنگی کانون سیرجان و معرفی کتاب «پدر، عشق، پسر» از محبوبه نژاد صادقی مربی مسئول فرهنگی کانون جوپار بیشترین رای را کسب کردند.

بنابر این خبر، هیئت داوران با اذعان خرسندی از اینکه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در طول ۹ ماهه درگیری کشور به ویروس کرونا  پیشرفت‌های خوبی را در ساخت کلیپ‌های مجازی در جهت پیشبرد اهداف کانون داشته‌اند، اعلام کردند: آثار بخش معرفی مشاغل همزمان با هفته پژوهش در صفحه اینستاگرام آفرینش‌های فرهنگی استان به نشانی afaarineshhayefarhangi_kerman  به نمایش در می‌آیند و در دو بخش مخاطبان و کارشناسان داوری خواهند شد.

معرفی کتاب‌های سوسن طاقدیس از فاطمه محمودی
معرفی کتاب خانه رنگین از مرکز شماره یک رفسنجان
معرفی کتاب خاله پیرزن از حمیده قاضی زاده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =