تعامل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و آموزش و پرورش استثنایی استان برای گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در جلسه‌ی مجازی با رییس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های این سازمان برای کودکان دارای نیاز ویژه خواستار گسترش فعالیت‌ها در فضای مجازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی حضوری- مجازی مدیرکل و همکاران کانون استان با رییس آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار شد.

معصومه هادی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی معلولان به رییس آموزش و پرورش استثنایی، از تلاش‌های این سازمان در راستای خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان قدردانی کرد و گفت: حضور انسان‌های صبور و امیدوار به آینده در این عرصه ضرورتی برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه، که تجسم واقعی اراده و توانستن هستند.

وی در ادامه ایجاد مراکز فراگیر کانون برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه را به سبب احساس مسئولیت، اهمیت و حساسیت این موضوع در کانون دانست تا از این طریق بتوان آنان را برای ساختن آینده‌ای، که شایسته‌ی آن هستند، آماده‌تر کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تعامل مرکز فراگیر کانون در زاهدان و آموزش و پرورش استثنایی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد و از تولید پویانمایی‌های کوتاه در کانون استان خبر داد و افزود: همکاران ما در کانون برنامه‌های گوناگونی را برای این مخاطبان در نظر گرفته‌اند که همراه با اعضا و برای آنان در حال اجراست که یکی از فعالیت‌های جذاب تولید پویانمایی‌هایی با موضوع افراد دارای نیاز ویژه است که در حال تولید است.

هادی سپس به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه افراد دارای نیازهای ویژه اشاره و عنوان کرد: با توجه به رسالت کانون و فعالیت‌های گوناگون آن، که بر پایه‌ی کتاب و کتابخوانی طراحی و استوار شده است، این فعالیت به عنوان یک رقابت شاد و آموزنده برای این عزیزان برگزار خواهد شد.

قصه گویی مجازی یکی دیگر از فعالیت‌های کانون به مناسبت این روز بود که هادی به آن اشاره کرد و در پایان سخنان خود از اهدای کتاب‌های صوتی و قصه گویی مربیان به بهزیستی خبر داد تا جهت بهره برداری در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

قابل ذکر است مریم حجتی‌نسب، رییس آموزش و پرورش استثنایی استان نیز ضمن تشکر از مجموعه‌ی کانون از حضور فعال مربیان کانون در مدارس استثنایی و اجرای موثر برنامه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی تشکر کرد و خواستار ادامه و گسترش این برنامه‌ها در آینده شد.

گفتنی است این نشست به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =