پیک امید کانون خراسان جنوبی به موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند رفت

همزمان با ۱۳ آذر روز جهانی معلولان، پیک امید کانون خراسان جنوبی با حضور درموسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند روز خاطره انگیزی برای کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه‌ی این موسسه رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، پیک امید کانون استان به مناسبت ۱۳ آذر ۱۳۹۹ و روز جهانی معلولان به موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند رفت و با اجرای برنامه های شاد فرهنگی و هنری روز خاطره انگیزی برای مدد جویان این موسسه رقم زد.

 بر اساس این خبر، در این ویژه برنامه که به دعوت این موسسه و با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی به مرحله‌ی جرا درآمد برنامه‌هایی شامل قصه گویی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم توسط مربیان کاروان پیک امید اجرا و بیش از ۲۵۰ بسته لوازم التحریر از طرف اداره کل کانون استان  به این موسسه اهدا شد.

گفتنی است: روز سوم دسامبر مصادف با ۱۳ آذرماه از سوی سازمان ملل متحد به‌عنوان روز جهانی معلولان اعلام شده‌است و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در گرامیداشت این روز  و با شعار «با توانایی های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» ویژه برنامه‌های مختلفی را به صورت مجازی از ۱۳ لغایت ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹اجرا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =