آغاز کارگاه های عمومی مجازی خراسان شمالی، با تجهیز کامل مراکز فرهنگی هنری

کودکان و نوجوانان خراسان شمالی می توانند با شرکت در کارگاه های عمومی، از فعالیت هایی همچون کتابخوانی، معرفی، نقد و بحث کتاب، نشریه نگاری، قصه گویی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث و شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع بهره مند شوند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی؛ کارشناس فناوری اطلاعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با تجهیز مراکز فرهنگی هنری و راه اندازی استودیو در کلیه مراکز فرهنگی هنری؛ مقدمات راه اندازی کارگاه های  عمومی رایگان  برای کلیه علاقمندان فراهم شد.

خانم خادم زاده  افزود: با حمایت مدیر کل  هم اکنون تمامی مراکز استان به امکاناتی همچون لپ تاپ یا کامپیوتر،میکروفون،وبکم و اینترنت پرسرعت مجهز شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای آذرماه همه مراکز استان پس از برگزاری  جلسه توجیهی موفق  به برگزاری کارگاه های عمومی خود شده اند. 

گفتنی است شرکت کنندگان در  کارگاه های عمومی می توانند در فعالیت هایی همچون کتابخوانی، معرفی، نقد و بحث کتاب، نشریه نگاری، قصه گویی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث و شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع شرکت نمایند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و شرکت در کارگاه های عمومی به سامانه  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی به نشانی اینترنی   khorasansh.kpf.ir مراجعه نمایند

درحال حاضر  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با 9 مرکز ثابت و 9مرکز سیار به کودکان و نوجوانان  این استان خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =