مهرواره مجازی همراه با قاصدک

به مناسبت روز و هفته جهانی معلولان مرکز آفرینش های هنری کانون استان کردستان مهرواره مجازی همراه با قاصدک را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، کارشناس مرکز آفرینش های هنری کانون استان کردستان گفت: مهرواره همراه با قاصدک در دو بخش نقاشی و تهیه کلیپ برگزار می شود که در بخش نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان معلول و اعضای مراکز فراگیر با موضوع دنیای زیبای من در اندازه و تکنیک آزاد برای گروه های سنی نوخواه 7+ ، نونهال 9+ ، نونگاه 12+ و نوجوان 15+ برگزار می گردد.

سهیلا ساعدپناه افزود: در بخش تهیه کلیپ مربیان و بزرگسالان می توانند با موضوع معرفی هنرمندان معلول در حداکثر زمان 3 دقیقه  به صورت افقی در این مهرواره شرکت کنند .

ساعدپناه خاطر نشان ساخت: در تهیه کلیپ توجه به مخاطب (کودکان و نوجوانان معلول) مدنظر می باشد که علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 20 آذر به آدرس خیابان طالقانی ، خیابان ورزش جنب سالن تختی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ارسال نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف شناسایی کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه و معرفی کانون و خدمات مراکز فراگیر به آن‌ها و والدین‌شان و همچنین ایجاد زمینه‌های تعامل بچه‌ها با همسالان دارای نیازهای ویژه همراه با حس برابری و همدلی برگزار می‌شود.

ساعدپناه در پایان گفت: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت روز جهانی معلولان با عنوان «بر بال فرشتگان» با شعار «با توانایی‌های متفاوت آینده را خواهیم ساخت» از روز ۱۳ آذر ١٣٩٩ در فضای مجازی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =