پویش «هر مرکز کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان» در آذربایجان غربی راه اندازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی در دومین جلسه شورای توسعه کانون زبان ایران، از اجرای طرحی خبر داد که به موجب آن هر یک از مراکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان به عنوان یک پایگاه کانون زبان ایران شعبه استان آذربایجان غربی معرفی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح، تسهیل دسترسی آسان و استفاده از خدمات آموزشی کانون زبان ایران برای زبان آموزان می باشد.

زاهدی افزود: ایام تلخ شیوع بیماری کرونا، تجربه‌ای شیرین را در حوزه آموزش برای کانون استان رقم زده است و آن ظرفیت بهره مندی از قابلیت‌های فضای مجازی در آموزش از راه دور است و کانون زبان ایران نیز پا به پای کانون پرورش فکری، آموزش‌های خود را به سمت آموزش‌های مجازی سوق داده است.

جمشید نسودی مدیر کانون زبان ایران شعبه آذربایجان غربی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های کانون پرورش فکری استان، ایجاد پایگاه‌های کانون زبان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را بستر مناسبی جهت بهره‌مندی زبان آموزان از آموزش های مجازی کانون زبان ایران عنوان کرد.

نسودی گفت: زمان آغاز ثبت نام ترم زمستانه کانون زبان ایران از اول تا ۱۰ دی ۱۳۹۹ و زمان شروع کلاس‌های آنلاین از ۱۳ دی و از طریق پرتال سراسری www.ili.ir  می باشد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱۹ مدرس فعال در ۱۱ مرکز مستقر در ۹ شهرستان آذربایجان غربی مشغول آموزش مجازی زبان‌های انگلیسی و آلمانی به ۴۴۰۰ زبان آموز هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =