کد خبر: 301599
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
بازدید 164
راهکارهای همکاری مشترک کانون پرورش فکری و کانون زبان بررسی شد

سرپرست و کارشناس کانون زبان شعبه‌ی همدان در دفتر کار بهناز ضرابی‌زاده حضور یافتند و با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناسان کانون پرورش فکری برگزار شد، زمینه همکاری‌های مشترک کانون پرورش فکری و کانون زبان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیر کل استان همدان در این دیدار ضمن استماع گزارش‌ها از زحمات همکاران کانون زبان تشکر کرد و گفت: کانون زبان از کانون پرورش فکری جدا نیست و ما از هیچ کمکی جهت شناساندن هرچه بیشتر خدمات کانون زبان و جذب هرچه بیشتر زبان‌آموز دریغ نخواهیم کرد.
رضا صابونچی سرپرست کانون زبان همدان نیز با اشاره به سامانه آموزش آنلاین کانون زبان گفت: کانون زبان ایران اولین آموزشگاه زبان بود که به محض شیوع ویروس کرونا، زیرساخت آموزش از راه دور را فراهم کرد و با گذشت ۲ ترم از راه‌اندازی این سامانه و کسب تجربیات فراوان، هم‌اکنون یکی از بهترین و پایدارترین سامانه‌های آموزش زبان متعلق به کانون زبان است.
وی در ادامه با برشمردن مزیت‌های سیستم آنلاین آموزش زبان افزود: به وسیله سیستم آموزشی آنلاین، امکان تدریس استاد از شهرهای دیگر و یا استفاده زبان‌آموزان از کلاس‌های دیگر استان‌ها نیز فراهم شده است.
در ادامه‌ی جلسه طرح «هر مرکز یک کانون زبان» بررسی و مقرر شد زمینه همکاری‌های هرچه بیشتر مراکز فرهنگی‌هنری کانون با کانون زبان با حضور کارشناسان بررسی شود. 
در پایان مدیر کل استان پیشنهاد برگزاری وبینار مشترکی با حضور مربیان و همکاران کانون پرورش فکری را مطرح کرد تا بدینوسیله همکاران با خدمات کانون زبان بیشتر آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =