تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و بهزیستی استان کرمانشاه امضا شد

صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان و فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی را امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با حضور «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان  در دفتر  «فرحناز محمدی»، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری میان کانون و بهزیستی امضا شد.

 بر همین اساس، صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان و فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی را امضا کردند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه، از برنامه‌ریزی و تداوم فعالیت‌های مشترک فرهنگی با همکاری اداره کل بهزیستی استان خبر داد و خطاب به مدیرکل بهزیستی استان افزود: بهزیستی، خانه امن بچه‌هاست و ما همواره کارهای ارزشمندتان را می‌بینیم. و همه این کارها، قابل ارج‌گذاری و ارزشمند هستند.

فتاحی با اشاره به فعالیت‌های کانون در زمینه راه‌اندازی و فعالیت مراکز فراگیر گفت: خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه، اگرچه به عنوان تجربه جدید برای کانون استان‌ها است، اما با افتتاح این مراکز، کانون سعی دارد تا این مخاطبان را هم پوشش دهد.

مدیرکل کانون استان افزود: کانون استان کرمانشاه دارای دو مرکز فراگیر است. و در این مراکز، کتاب‌های ویژه برای کودکان دارای نیازهای ویژه قرار دارد که از سوی انتشارات کانون چاپ می‌شود.

او در ادامه افزود: با رعایت همه شرایط، آمادگی این را داریم که بچه‌های تحت پوشش بهزیستی مهمان مراکز ما شده و از فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.

فرحناز محمدی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار، ضمن استقبال از امضای تفاهم‌نامه همکاری با کانون افزود: از اینکه بتوانیم در کنار کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان قدم برداریم، خوشحالیم، چون مطمئن هستیم که اهدافمان برای برآورده‌سازی نیازهای کودکان و نوجوانان یکی است. 

محمدی با اشاره به امضای تفاهم نامه فرهنگی گفت: تفاهم‌نامه یک قالب قانونی به کار می‌دهد. اگرچه کانون همیشه با بهزیستی همکاری مداوم و نزدیکی داشته است.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، خدمات‌دهی به کودکان و نوجوانانی که بیشتر در معرض آسیب و خطر هستند را بسیار مهم عنوان و اظهار امیدواری کرد؛ با انجام برنامه‌های مشترک فرهنگی، این مخاطبان از آسیب‌های اجتماعی دور نگه داشته شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =