کد خبر: 301660
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بازدید 305
مهرواره «فرزندان ولایت» در کرمان برگزار می‌شود

مهرواره «فرزندان ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با گرامی‌داشت روز بصیرت و میثاق با ولایت «۹ دی ماه» و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مهرواره «فرزندان ولایت» را با محورهای موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌کند.

بنابر این خبر، بخش شعر و داستان این مهرواره استانی ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان( ۱۲ تا ۱۷ سال) است و علاقه‌مندان نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان ( ۷ تا ۱۷ سال) هم می‌توانند در بخش فتوکلاژ یا «تکه‌چسبانی با عکس» در این جشنواره شرکت کنند.

این در حالی است که، در هر بخش شعر و داستان سه جایزه ۲ میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ ۱۰ جایزه ۲ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

همچنین کودکان و نوجوانان کرمانی علاقه‌مند به شرکت در این مهرواره باید تا ۱۰ دی ۹۹ اشعار خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۶۳۲۷۳۶۷ و داستان‌ها را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۲۹۱۲۷۰۰ ارسال کنند. تصویر آثار فتوکلاژ هم باید به شماره واتساپ ۰۹۱۳۲۹۷۸۱۹۹ فرستاده شوند.

اسامی برگزیدگان این مهرواره ۲۰ دی ۹۹ از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به نشانی   www.kanoonnews.ir/service/province/kerman اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =