کد خبر: 301692
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
بازدید 119
افتتاح کارگاه‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری قم

کارگاه‌های مجازی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری قم از طریق وب‌سایت این کانون راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری قم، حامد حجتی مدیرکل کانون بابیان شرایط کاری و رده‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: با توجه به شرایط کرونا پایگاه کانون مجازی از اوایل سال راه‌اندازی شده بود که با توجه به نیازهای مخاطبین، پایگاه مجازی به فضای وب انتقال یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به شرایط عضویت در تارنمای کانون پرورش فکری بیان کرد: والدین گرامی به جهت همراهی با کودکان و نوجوانان با عضویت در تارنمای qom.kpf.ir تنها با پرداخت ۱۲۰۰۰ تومان به‌صورت سالانه از فعالیت‌های عمومی بر خط برخوردار شوند.

وی همچنین ادامه داد: این فعالیت‌ها شامل آشنایی با قرآن و حدیث، کتاب‌خوانی، معرفی (بحث و نقد) کتاب، قصه‌گویی و آشنایی با قصه‌گویی (خوب گفتن و خوب شنیدن)، نشریه نگاری (کاغذی و الکترونیکی) پخش و بحث (پویانمایی و نقد فیلم)، تمرین نقد و گفتگو، شناخت (سرزمین، مفاخر، مشاغل، وقایع) است که به‌صورت رایگان بهره‌مند خواهند شد.

حجتی در پایان بابیان اینکه اعضا با پرداخت مبلغ عضویت تا یک سال می‌توانند از کارگاه‌ها استفاده کنند، اظهار داشت: بعد از مساعد شدن شرایط استان و بازگشایی مراکز هم می‌توانند در همین رده‌ها به‌صورت حضوری شرکت کرده و از کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان نیز استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =