کد خبر: 301695
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
بازدید 439
هر مرکز فرهنگی‌هنری یک کانون زبان

به همت مدیرکل کانون استان همدان، نشستی با حضور سرپرست کانون زبان شعبه همدان، مربیان مسئول و مربیان فرهنگی سراسر استان در فضای اسکای روم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین نشست مجازی پویش «هر مرکز فرهنگی‌هنری یک کانون زبان» با حضور مجازی همکاران مراکز و با هدف آشنایی بیشتر همکاران با کانون زبان و هم‌چنین تشویق و ترغیب اعضای مراکز فرهنگی‌هنری و خانواده‌های آن‌ها جهت ثبت‌نام در کلاس‌های کانون زبان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که در روز شنبه بیست و دوم آذرماه برگزار شد، مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از حضور مجازی سرپرست کانون زبان و همکاران وی در این برنامه بیان داشت: کانون زبان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یک مسیر مشغول فعالیت هستند و از یکدیگر جدا نیستند.
وی هدف کانون زبان را آموزش زبان‌های خارجی و هدف کانون پرورش فکری را کشف و پرورش استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان و غنی کردن اوقات فراغت آنان دانست. ضرابی‌زاده افزود، از همکاران ساعی خود می‌خواهم تلاش کنند تا علاقه‌مندان جذب کانون زبان شوند و به معرفی هرچه بیشتر کانون زبان کمر همت ببندند.
‏مدیرکل کانون استان، هم‌چنین از همکاران سراسر استان درخواست کرد در همه فضاهای مجازی که در اختیار دارند نسبت به تبلیغ و اطلاع‌رسانی زمان ثبت‌نام ترم زمستانی کانون زبان اقدام کنند.
در ادامه، رضا صابونچی سرپرست کانون زبان شعبه همدان، علاوه بر تشکر و قدردانی از مدیر کل کانون استان، نسبت به نگاه مثبتی که به کانون زبان دارند، به خدمت ۹۸ ساله این کانون اشاره کرد و یادآور شد با تلاش شبانه‌روزی توانستیم در کنار تدریس زبان انگلیسی، تدریس زبان‌های آلمانی و فرانسه را نیز به صورت غیر حضوری آغاز کنیم.
صابونچی هم‌چنین ضمن توضیح پروسه ثبت‌نام زبان‌آموزان، ابراز امیدواری کرد که در آینده، در شهرستان‌های استان نیز شاهد تأسیس شعبه کانون زبان باشیم.
سرپرست کانون زبان شعبه همدان، هم‌چنین از عدم محدودیت جهت شرکت در کلاس‌های مختلف عربی، ایتالیایی و روسی کانون زبان سخن گفت و بیان داشت: با توجه به مجازی بودن کلاس‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند در سراسر کشور از این کلاس‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است کانون زبان ایران شعبه همدان، در رشته‌های زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی زبان‌آموز می‌پذیرد و ثبت‌نام ترم زمستانی از دهم آذر تا نهم دی‌ماه انجام می‌پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =