راه‌یابی سه عضو کانون استان کرمانشاه به مرحله نهایی مسابقه کشوری کتاب‌خوانی

«گلشیفته اردشیری» و «هلیا غلامی»، از اعضای مرکز کانون پرورش فکری شهرستان گیلان‌غرب و «هلیا کرمی»، عضو مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سرپل‌ذهاب، استان کرمانشاه به مرحله نهایی مسابقه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سه عضو کانون استان به مرحله نهایی پویش کتاب‌خوانی «نامه به یک نویسنده» راه پیدا کردند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته ملی کودک پویش «نامه به نویسنده» را برگزار کرد.

 فتاحی همچنین گفت: بنا به گفته برگزارکنندگان این رویداد ملی، هدف این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها و استفاده از امکانات موجود در فضاهای مجازی در جهت ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌هایی است که خوانده‌اند و همچنین، فرصتی برای بیشتر بین کودکان و نوجوانان و نویسندگان اعلام شد.  

 او افزود: فراخوان این مسابقه با استقبال خوبی از سوی اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همراه شد و اعضای کانون در آن شرکت کردند.

 مدیرکل کانون استان از راه‌یابی ۳ نفر از اعضای شرکت‌کننده کانون استان کرمانشاه در این مسابقه خبر داد و افزود: «گلشیفته اردشیری» و «هلیا غلامی»، از اعضای مرکز کانون پرورش فکری شهرستان گیلان‌غرب و «هلیا کرمی»، عضو مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سرپل‌ذهاب، استان کرمانشاه به مرحله نهایی مسابقه کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه پیدا کردند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =