ارایه فعالیت‌های ویژه کانون استان کرمانشاه به کودکان در معرض آسیب‌های اجتماعی

در دیداری که صبح روز یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹، میان مدیرکل کانون پرورش فکری و رییس دادگستری استان کرمانشاه صورت گرفت، مدیرکل کانون استان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کانون به کودکان و نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی پرداخت. 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیرکل کانون با رئیس دادگستری استان کرمانشاه، درباره ارائه فعالیت‌های ویژه فرهنگی کانون به فرزندان خانواده‌های در معرض آسیب‌های اجتماعی گفت‌گو شد.

 بر همین اساس، در دیداری که صبح روز یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ میان «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و «پرویز توسلی‌زاده»، رییس دادگستری استان کرمانشاه صورت گرفت، مدیرکل کانون استان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کانون به کودکان و نوجوانان دارای خانواده‌های زندانی و همچنین، در معرض آسیب‌های اجتماعی پرداخت. 

 فتاحی، این فعالیت‌ها را شامل؛ اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سوی مربیان کانون و همچنین، اهدای کتاب و بسته‌های مختلف فرهنگی عنوان کرد و افزود: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه همواره آماده خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان دچار آسیب‌های اجتماعی است.

 پرویز توسلی‌زاده، رئیس دادگستری استان کرمانشاه در این دیدار، با قابل ارزشمند دانستن فعالیت‌های فرهنگی کانون، از برنامه‌های حمایتی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برای کودکان و نوجوانان در معرض آسیب‌های اجتماعی نیز قدردانی کرد.

در پایان این دیدار، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه، چند جلد از آثار و کتاب‌های خود را به رئیس دادگستری استان کرمانشاه اهدا کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =