انتخاب دو دستیار جوان کانون زنجان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای لیدا اکبری و فاطمه افشاراحمدی را به عنوان دستیاران جوان خود معرفی و منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم‌های جداگانه‌ای به لیدا اکبری مربی فرهنگی مرکز علوم و نجوم و دانشجوی دکتری فیزیک و مدرس دوره های مختلف نجوم و همچنین فاطمه افشاراحمدی مربی فرهنگی مرکز علوم و نجوم و فوق لیسانس فیزیک و مدرس دوره‌های مختلف نجوم را به عنوان دستیاران جوان خود منصوب کرد.

علیرضا نوری در این احکام با اشاره به این موضوع که جوانان، پویندگان راه افتخار آفرین گذشتگان و میراث بران تاریخ و فرهنگ با شکوه این مرزوبوم برای انتقال به آیندگان اند. مردم همواره به قوت و قدرت جوانی چشم دوخته اند تا آینده را با توان و تفکر خود رقم زنند و امانت گرانبار را به سلامت به نسلهای بعد هدیه کنند.

 وی همچنین ابراز داشت: اهمیت، گستردگی، تنوع و تاثیر خدمات و فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای این قشر عزیز و آینده ساز، وجود مراکزی پویا، توانمند و اثرگذار را در صیانت و موفقیت مجموعه کانون استان ضروری می سازد، با عنایت به لزوم توجه به نقش بانوان و به منظور افزایش انگیزه و نقش پذیری همکاران جوان در فعالیت‌های کانون به موجب این حکم و با عنایت به هماهنگی انجام شده با معاونت محترم توسعه و مدیرکل امور انسانی کانون با حفظ پست سازمانی به عنوان دستیار جوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان منصوب می‌شوید.

نوری در ادامه گفت: شایسته است امور محوله را با استفاده بهینه از امکانات و ظرفیتھای موجود در جهت توسعه فعالیتھای کانون، برنامه ریزی و توجه برای بهبود استفاده از توانمندیهای کلیه همکاران بالاخص جوانان کانون بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده و برابربا مقررات و زیرنظر اینجانب با تلاش هرچه بیشتر به نحو احسن انجام دهید.

وی در پایان از همکاران ستادی و مربیان مراکز و انجمن‌های کانون خواست تا نهایت همکاری را با آنان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =