مهرواره استانی «کتابی که دوست می دارم » تمدید شد

با توجه به استقبال علاقه‌مندان مهرواره فرهنگی و هنری «کتابی که دوست می دارم» تا ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شرکت در مهرواره کتابی که دوست می دارم مهلت ارسال آثار به این مهرواره تا دهم دی ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

گفتنی است، فراخوان این مهرواره استانی با هدف تشویق و ترغیب و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کودکان ونوجوانان همزمان با بیست و هشتمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران با مشارکت کانون و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی منتشر شده است.

بر اساس این فراخوان، علاقمندان به شرکت در این مهرواره در رده‌های سنی ۹ تا ۱۸ سال می توانند در بخش فرهنگی در قالب فیلم و ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای بهترین کتابی که خوانده‌اند و همچنین با مصاحبه تصویری ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز بهترین کتابی که والدین‌شان یا هریک از اعضای خانواده خوانده‌اند را معرفی و در بخش هنری نیز با استفاده از خلاقیت و تصور ذهنی از محتوای کتاب، در قالب نقاشی طرح جلد بهترین کتابی که خوانده‌اند را به تصویر خواهند کشید و با هنر عکاسی تصاویر زیبایی با موضوع «یک قاب یک کتاب» خلق خواهند می کنند.  

گفتنی است این مهرواره که در بستر فضای مجازی برگزار می شود شرکت کنندگان می توانند تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹ آثار خود را در پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۵۵۶۲۵۳۸۶ و در سایر پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۳۰۴۹۴۳۷۸۶ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =