کارگاه پژوهش و کاوشگری برگزار شد

در چهارمین روز از دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش، کارگاه پژوهش و کاوشگری، با موضوع بیان تجربیات مربیان کانون استان در حوزه پژوهش اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان جنوبی، در این جلسه که صبح روز ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹ به صورت وبینار برگزار شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان طی سخنانی در جمع کارشناسان و مربیان کانون هفته پژوهش را تبریک گفت و با بیان این که مربی پژوهشگر، کودکان ونوجوانان پژوهشگر تربیت خواهد کرد افزود: پژوهش به خودی خود هدف نسیت، بلکه هدف از آن بهبود فعالیت‌های ما در سطح مراکز فرهنگی و هنری است .

وی اشتیاق درونی، انگیزه و علاقمندی را شرط اول کار پژوهش دانست و تصریح کرد:  لازم است که یک مربی پژوهشگر علاوه بر مطالعه آثار اقدام پژوهی که تا کنون انجام شده، با روش‌های تحقیق و ابزارهای جمع آوری اطلاعات آشنایی کافی داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند از این ابزارها به خوبی بهره ببرد.

حمیدی در بخش پایانی صحبت‌های خود مربیان حاضر در این کارگاه را به مطالعه کتاب «پژوهش در عمل» اثر «اقبال قاسمی پویا»  توصیه کرد.

در ادامه این کارگاه «مریم محمدی»، «فرشته شکوهیان»، «طاهره رستمی»،«رقیه خلیلی»و «ملیحه قریشی‌زادگان» از مربیان کانون استان، تجربیات خود در خصوص پژوهش و کاوشگری را برای سایر مربیان به اشتراک گذاشتند.

گفتنی‌است ویژه برنامه‌های هفته پژوهش با هدف توسعه فعالیت‌های پژوهشی مربیان و کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون استان و همچنین فراهم کردن زمینه بروز استعدادها، خلاقیت و توانایی پژوهشگری در گروه‌های سنی مختلف از ۲۲ آذر ماه شروع و تا ۲۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =