کد خبر: 301835
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
بازدید 63
رشد چشمگیر کانون درارزیابی عملکرد شاخصه های عمومی و اختصاصی

براساس ارزیابی فعالیت های کانون در شاخصه های عمومی و اختصاصی،کانون استان یزد رشد چشمگیری داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان یزد،سیما امیربیکی کارشناس ارزیابی عملکرد درجلسه ایی که با حضور مدیر کل ،معاونین و همکاران فرهنگی و اداری مالی تشکیل شد به اهمیت ارزیابی شهید رجایی و شناسایی دستگاه های موفق برای ایجاد انگیزه در جهت بهبود عملکرد و پویایی انها پرداخت.

وی ادامه داد:هر سازمانی برای موفقیت ،به ارزیابی عملکرد در سازمان نیاز دارد تا با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت به پویایی و بهبود عملکرد ،افزایش کارآیی و اثر بخشی در مجموعه دست یابد.

امیر بیکی  با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد توجه قرار گرفته است اضافه کرد: امتیازات ارزیابی در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی و در مجموع مورد بررسی قرار گرفت که استان یزد در سال ۹۸ با رشد ۱۰۴ درصدی نسبت به سال ۹۷ توانسته به ارتقا چشمگیری دست یابد و از رتبه ۹ در گروه آموزشی فرهنگی به رتبه ۵ دست یافته است.

کارشناس ارزیابی عملکرد همچنین به امتیاز شاخص های اختصاصی و رشد بالای ۲۰ درصد هر یک از  شاخص ها نسبت به سال ۹۷ اشاره کرد و از زحمات همکاران فرهنگی در جهت ارتقا عملکرد مراکز در زمینه جذب عضو ،امانت کتاب و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی تقدیر شد.

همچنین شاخص های عمومی و نقاط ضعف محورها مورد بررسی قرار گرفت و بررسی واگذاری فروشگاه در سال ۹۹، توجه به سامانه ستاد و پیگیری موارد مربوطه ،ارتقا امتیاز در بخش دولت الکترونیک ،مدیریت سبز و برگزاری منظم کارگروه توسعه مدیریت با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان  برنامه های عملیاتی مورد توجه دستگاه در زمینه ارزیابی عملکرد  تا پایان سال مطرح گردید.

در این جلسه که با حضور مدیر کل ،معاونین و همکاران فرهنگی و اداری مالی تشکیل شد به اهمیت ارزیابی شهید رجایی و شناسایی دستگاه های موفق برای ایجاد انگیزه در جهت بهبود عملکرد و پویایی انها اشاره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =