مربی ادبی کانون استان خراسان جنوبی خوش درخشید

اثر عاطفه اکبری مربی آفرینش‌های ادبی کانون استان در بخش «رساله و پایان‌نامه» دوازدهمین ویژه‌ برنامه‌ی هفته‌ی پژوهش کانون کشور، حایز دریافت جایزه رتبه‌ی دوم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: این ویژه‌برنامه با هدف توسعه‌ فرهنگ و تقویت روحیه‌ی پژوهش، ارج نهادن به تلاش پژوهش‌گران و نیز معرفی و تجلیل از مربیان، کارشناسان پژوهش‌گر و اقدام‌پژوهان برگزیده‌ی مراکز فرهنگی هنری کانون و دیگر محققانی که فعالیت‌های کانون را موضوع تحقیق و پژوهش خود قرار داده‌اند، برگزار می‌شود.

حمیدی افزود: در دوازدهمین دوره ویژه برنامه های هفته پژوهش در کانون دو اثر اقدام پژوهی، دو پایان نامه و یک مقاله از مربیان کانون استان به دبیرخانه این رویداد ارسال شده که از این بین با رای داوران بخش «رساله و پایان‌نامه» اثر عاطفه اکبری مربی ادبی کانون استان، با عنوان‌ «تاثیر اجرای طرح کانون، مدرسه کتاب‌خانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر تغییر رویکردهای مطالعه دانش‌آموزان» حایز دریافت جایزه رتبه‌ی دوم شد.

گفتنی است هیات داوران بخش «رساله و پایان‌نامه» متشکل از فاطمه رنجبر، بهار ملک‌پورشهرکی و مینا ذاکرشهرک از میان ۲۶ رساله و پایان‌نامه رسیده آثار برتر را معرفی کردند.

بر همین اساس هیات داوران این بخش در بیانیه خود «توجه به موضوع‌های کاربردی، خلاقانه و جدید با رویکرد پژوهشی»، «پیوند موضوع پژوهش با محورهای تعیین شده در فراخوان»، «پیوند موضوع پژوهش با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان»، «رعایت اصول و ضوابط روش علمی»، «رعایت اخلاق پژوهشی در استفاده درست از منابع و ارجاعات» و «نگارش روش‌مند و منسجم در تبیین پیشینه‌های پژوهش» را به عنوان معیارهای انتخاب عنوان کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =