اعضای کانون لرستان در مسابقه نقاشی « بازی‌های بومی‌محلی» درخشیدند

چهار عضو مراکز کانون پرورش فکری لرستان در دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، چهارعضو مراکز کانون پرورش فکری لرستان در دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان به عنوان برگزیده معرفی شدند.
براساس این گزارش: کیمیاروزبهانی عضومرکزشماره3 بروجرد، شکوفه احسانی، نگین قیطانی، محدثه احسانی اعضای مرکز شماره2 بروجرد توانستند زیر نظر مونا کاوند مربی هنری کانون لرستان، دراین جشنواره که درحاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد عناوین برگزیده را کسب کنند.
بر اساس این خبر پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ی نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.
این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.
بر همین اساس در این رویداد ۵ اثر از اعضای مراکز کانون به عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.
یادآوری می‌شود پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =