دو عنوان برگزیده مسابقه عکاسی «خانه مهر حسینی» به کانون لرستان رسید

مربی کتابخانه سیار شهری خرم آباد و عضوارشد کانون لرستان در مسابقه عکاسی «خانه مهر حسینی» ویژه مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع)به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، در مسابقه عکاسی «خانه مهر حسینی» ویژه مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) محمدرضاشاهیوند مربی کتابخانه سیارشهری خرم آباد ومسئول انجمن عکاسی کانون لرستان و سمیه مرادی عضو ارشد مراکز کانون لرستان توانستند عناوین برگزیده این مسابقه را کسب کنند.
هیئت داوران این رویداد هنری ۴۵ اثر را برای نمایش عمومی شایسته دانست و از آن میان ۱۲ اثر را به عنوان آثار شاخص انتخاب و از بین آن‌ها سه عکس را به عنوان آثار برگزیده در اولین مسابقه «خانه مهر حسینی» و سه اثر را شایسته تقدیر اعلام کرد.
براساس این گزارش: هیئت داوران همچنین نقش و تلاش مربیان کانون پرورش فکری را در اجرای این مسابقه موثر قلمداد کرد و از ۲۳ نفر از فعالان این اقدام فرهنگی اثربخش به نحو شایسته قدردانی کرد.

گروه داوری این مسابقه در بیانیه خود آورده است: مسابقه عکاسی سراسری خانه‌ی مهر حسینی با توجه به اهمیت و نقش هنر در ترویج و تعمیق فرهنگ دینی و اشاعه نگاه معنوی در نسل نو هم‌زمان با دهه اول ماه محرم تا هجدهم ماه صفر برگزار و با استقبال خوب اعضا و مربیان کانون پرورش فکری مواجه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =