کد خبر: 302034
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
بازدید 166
مهلت شرکت در فراخوان  طراحی تمبر«سپیدبالان» تمدیدشد

فرصت شرکت در فراخوان طراحی تمبر شخصی «سپیدبالان» که با همراهی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان انتشاریافت، تا ۳۰ دی ۱۳۹۹ تمدیدشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون، این فراخوان ۱۶ مهر ۱۳۹۹، هم‌زمان با هفته ملی کودک و درآستانه روزجهانی پست منتشرشد.

«بهداشت فردی و اجتماعی»، «فداکاری و ازخودگذشتگی کادردرمانی» و «چگونگی پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی»، از موضوع‌های محوری فراخوان طراحی تمبر «سپیدبالان» است که برای گروه‌های سنی نونهال(۹ تا پایان ۱۱ سال)  نونگاه ۱۲ تا پایان ۱۴ سال)، نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال) و ارشد(۱۸ تا پایان ۲۲ سال) برگزار می‌شود.

این درحالی‌است که کیفیت تصویر حداقل۳۰۰ dpi  و برخوردار از مفاهیم بصری  و قابلیت اندازه‌گذاری ۵ در ۵ سانتیمتر، از شرایط شرکت درمسابقه اعلام‌شده‌است.

تکمیل فرم ثبت‌نام و ذکر مشخصات فردی شرکت‌کننده شامل: نام و نام خانوادگی، سن، عنوان‌اثر، نشانی دقیق پستی و ارسال یک نسخه از تصویردر قالب jpeg   و psd ازدیگر شرایط شرکت در این مسابقه محسوب‌می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را شماره‌گذاری و تا ۳۰ دی  ۱۳۹۹ به ایمیل روابط عمومی کانون ‌گیلان به آدرسgil.kanoonparvaresh@yahoo.com  یا درقالب لوح‌فشرده به‌نشانی:‌رشت،‌ میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، واحد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان ارسال‌کنند.

یادآورمی‌شود، شرکت‌ملی پست در خصوص بررسی تصاویر ارسالی و مطابقت آن با استانداردها و قوانین کشور مختاربوده و امتیاز بهره‌برداری مادی و معنوی از تصاویر، دراختیار کمیته مشترک اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پست استان گیلان قرارمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =