تقدیر و تجلیل از مدیرکل کانون و مسئول مرکز فرهنگی‌هنری لالجین

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین و همراهان با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان، از مدیرکل کانون و مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری لالجین بابت همکاری در برگزاری برنامه‌های مشترک تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل، معاونان و کارشناسان کانون و فرمانده و روابط عمومی پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار شد، از مدیرکل و مربی‌مسئول مرکز لالجین بابت همکاری‌های مستمر در اجرای برنامه‌های مشترک تقدیر به عمل آمد.
بهناز ضرابی‌زاده در این جلسه ضمن تبریک سالروز تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار و خوش‌آمدگویی گفت: بسیار خرسندیم که با یاری خداوند و همکاری مسئولان شهرستان، توانستیم این مرکز را افتتاح کنیم. مرکز لالجین با توجه به جایگاه این شهر در کشور و دنیا برای ما مرکز مهمی است و برنامه‌های بسیاری برای این مرکز فرهنگی‌هنری پیش‌بینی کرده‌ایم.
مدیرکل کانون افزود: مرکز فرهنگی‌هنری کانون در لالجین باید هرچه بیشتر به مردم معرفی شود و نصب تابلوهای راهنما در سطح شهر و هم‌چنین طرح راه‌اندازی «موزه سفال» کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.
در ادامه سروان‌پاسدار علی یوسفی‌کیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان منطقه لالجین از همکاری‌های خوب مجموعه کانون با بسیج دانش‌آموزی جهت اجرای برنامه‌های مشترک و حضور فعال همکاران کانون در برنامه‌ها تشکر کرد و افزود: ما از همکاری‌های مشترک با کانون استقبال می‌کنیم و از هر کمکی که در توان داریم برای مجموعه کانون و کودکان و نوجوانان لالجین مضایقه نخواهیم کرد.
یوسفی‌کیا در پایان با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از مدیرکل کانون و مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری لالجین تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =