کارگاه تکمیلی مروری بر مبانی سلفژ در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

کارشناس موسیقی کانون پرورش فکری در کارگاه تکمیلی انجمن سرود کانون سیستان و بلوچستان با مروری بر مبانی سلفژ ظرافت‌های این هنر را برای علاقه‌مندان تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه تکمیلی آموزش مبانی سلفژ ویژه‌ی اعضای انجمن سرود و علاقه‌مندان، برگزار شد.

کارشناس این کارگاه، که به صورت مجازی برگزار شد، با مروری بر سرفصل کارگاه‌های پیشین در خصوص نت‌های موسیقی، معادل لاتین و محل قرار گرفتن آنها بر روی خط میزان، سکوت‌ها و دیگر اصطلاح‌هایی که پیش از این برای اعضای انجمن بازگو کرده بود، بار دیگر این درس‌های موسیقی را به آنان یادآوری کرد.

فرشید جعفری در ادامه‌ی کارگاه با ارسال فایل‌های صوتی به گروه و اجرای تمرین‌ها، هم بر روی ساز و هم به صورت آواز، از هنرجویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواست تا با دقت به آن گوش دهند و تمرین‌های خود را در گروه به اشتراک بگذارند.

بخش عمده‌ی این کارگاه به بحث در خصوص فایل‌های ارسال شده‌ی اعضای انجمن بود که کارشناس‌مسئول آفرینش‌های هنری کانون استان فارس، آهنگساز، مدرس و پژوهشگر موسیقی، مربی سرود و عضو هیئت مدیره‌ی انجمن موسیقی شهرستان آباده اداره‌ی این قسمت را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =