دیدار مدیر کل کانون با پرستاران بخش کودک بیمارستان امام حسین(ع) زنجان

به مناسبت گرامیداشت روز پرستار، مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان با پرستاران بخش کودک بیمارستان امام حسین(ع) در تاریخ دوم دی ماه سال 1399، دیدار و به پاس تلاشها و خدمات خستگی ناپذیر این قشر، با اهدای لوح تقدیر، تندیس و شاخه گل از آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری در این دیدار خطاب به پرستاران گفت: حضور ایثارگرانه این قشر زحمتکش این روزها که در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تلاش می‌کنند، ستودنی است و برگ زرین دیگری بر افتخار آفرینی جامعه پرستاری است.

وی اضافه کرد: این فرشتگان زمینی تمام تلاش و توان خود را صرف نظام سلامت جامعه کرده تا ضمن کاهش آلام بیماران بویژه بیماران کرونایی، شرایط برای کنترل و مدیریت این بیماری نیز فراهم شود و انتظار می رود در چنین شرایطی با همراهی و همدلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر این عزیزان باشیم.

در پایان از خواهر یکی از کارکنان کانون پرورش فکری که به عنوان پرستار در این بیمارستان مشغول به خدمت است با اهدای لوح و شاخه گل، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

متن پیام تبریک مدیر کل کانون زنجان:

بسمه تعالی

وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است (مائده 32)

سرکار  خانم  

این لوح تقدیر از دریچه‌ی باغ بهار و از روزنه‌ی سپاس به شما تقدیم می‌شود که تراوش زندگی ازدستهایت می‌ریزد و ضرب آهنگ قدم هایت، امید را به رگ حیات جاری می سازد.

ای وسعت صبر و استقامت! ای نوازشگر جان؛ چشمان تو چون اختر رخشنده به دامان سپهر یا پر از زمزمه ی باران است؛

لب خندان تو چون لاله شاداب بنشسته به کوه، چون صفای گل سرخی که بخندد در باغ، چون شقایق که بود جلوه‌گر بزم چمن؛

سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س)، بزرگ پرستار کربلای حسین (ع)، باری دیگر فداکاری‌های شما عزیزان را در عرصه سلامت تداعی می‌کند و خوشا به سعادتتان که نقش آن زن بزرگ را در هر روزتان به انجام می‌رسانید.

علیرضا نوری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =