برگزاری ۱۴ کارگاه مجازی توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در آذر ۹۹

چهارده کارگاه مجازی توسط انجمن‌های قصه گویی، ادبی، سرود و هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در آذر ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان طی آذر ۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن قصه گویی کانون استان با برگزاری کارگاه‌های مجازی با موضوع‌های «باز آفرینی قصه‌ها»، «ابزار در قصه گویی» و «شیوه‌های قصه گویی» چهار جلسه را با حضور، ساغر لطفی نژاد، افسانه بازیار و علی اکبر پور رسول برگزار کرد.

انجمن ادبی کانون استان، چهار جلسه مجازی شعر و داستان را با حضور معصومه یزدانی، فرهاد صالحی نیا، سیده محدثه حسینی و شَو یار گلابی آذر با موضوع «نقد و بررسی آثار اعضا» برگزار کرد.

همچنین چهار کارگاه‌ نمایشنامه نویسی با حضور علی اکبر پور رسول توسط انجمن هنرهای نمایشی کانون استان در طی این ماه برگزار شد. 

انجمن سرود کانون استان نیز اقدام به برگزاری دو کارگاه با موضوع‌ «مبانی سلفژ و نت خوانی» کرد که فرشید جعفری به عنوان مهمان ویژه در این کارگاه‌ها حضور داشت.

از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون از طریق فضای مجازی ادامه یافت و آثار فاخر و ارزشمندی در مراکز کانون استان تولید و منتشر شد که علاوه بر کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کودکان و نوجوانان سراسر کشور نیز از طریق پرتال سراسری kpf.ir به این آثار دسترسی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =