آخرین وضعیت ساختمان در حال تاسیس اداره کل و مرکز فرهنگی هنری کانون بررسی شد

با توجه به نزدیکی زمان بهره برداری از  اداره کل و مرکز فرهنگی  در حال تاسیس شماره ۳ کانون  کرج مدیر کل کانون و جمعی از مسوولان شهرداری  از آخرین وضعیت ساختمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در  این بازدید با ارائه توضیحات کامل در خصوص کانون، اهداف و ماموریت‌های آن،در رابطه با شرایط فعالیت این مجموعه  در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و شهر کرج سخن گفته و رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری  کارگاه‌های تخصصی به شکل مجازی را از موفقیت‌های کانون استان در این روزها دانست.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از حمایت و همدلی شهرداری منطقه پنج کرج در جهت تاسیس مرکز جایگزین در این منطقه  که به جای ‌مرکز قدیمی شماره ۳ که در طرح شهرداری واقع شده بود ساخته شده است، به بیان نواقص موجود پرداخته و با بیان اهمیت کار کانون برای کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد فراهم شدن زمینه بهره برداری کودکان و نوجوانان از امکانات و فضای موجود باشیم.  

لازم به توضیح است ساختمان کانون که قرار است اداره‌ کل و مرکز فرهنگی، هنری شماره ۳ در آن واقع شود،  در بلوار مصطفی خمینی، انتهای پارک پدر و در شهرداری منطقه ۵ قرار گرفته  و مراحل پیشرفت فیزیکی آن پایان یافته است و  سازمان عمران و نوسازی فضاهای شهری کرج ساخت این پروژه را بر عهده داشته است.

گفتنی است در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دارای شش مرکز فرهنگی، هنری در سطح استان است که متاسفانه با توجه به جمعیت مخاطب، بسیار کم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =