درخشش ۵ عضو کتابخوان کانون استان همدان در جام باشگاه‌های کتابخوانی

هم‌زمان با هفته ملی کودک، دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد، پویش کتابخوانی با عنوان «نامه‌ به نویسنده» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی، پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» به همت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور برگزار شد.
تعداد ۲۵۲۱ نامه از ۲۹ استان کشور به دبیرخانه مرکزی این جشنواره رسید که از این تعداد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ۹۰ نامه به دبیرخانه ارسال کرد.
گفتنی‌است، پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، نامه‌هایی که حاوی شاخص‌هایی هم‌چون؛ خلاقیت در نوشتار، اصالت، رعایت اصول نگارش، تناسب گروه سنی با کتاب خوانده شده، دارا بودن زبان و نگاه کودکانه و نوجوانانه، توانایی ارتباط با مخاطب و شروع و پایان مناسب بودند برای داوری نهایی معرفی شدند.
‏آثار در سه گروه دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم، مورد ارزیابی قرار گرفت.
‏هیئت داوران مرحله نهایی پویش کتابخوانی «نامه به نویسنده» پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله نهایی، نفرات برگزیده را اعلام کرد که سهم استان همدان ۵ نفر بود.

صبا خوش‌کلام از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان، بهرخ ترک‌زبان از مرکز شماره دو ملایر، زهرا نوروزی از قروه درجزین، سولماز اسدی و ریحانه یوسفی از شهر دمق با ارسال آثار خود توانستند در این جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب شوند.
‏لازم به ذکر است نحوه‌ی ارسال جوایز و تقدیر این برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =