کد خبر: 302130
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
 در کانون پرورش فکری

۲۵ ویژه برنامه و برنامه با محوریت یلدا در سراسر استان هرمزگان با هدف حفظ سلامت مخاطبان به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ ویژه برنامه های متنوع و شاد ویژه شب یلدا در آستانه طولانی ترین شب سال به صورت مجازی در سامانه Kpf.ir برگزار گردید.

برنامه های یلدا بانگاه به شعار معاونت فرهنگی «آینده ساختنی است» در دو سطح مراکز کانون و واحد آفرینش های فرهنگی، هنری، ادبی و واحدآموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری هرمزگان، با هدف پاسداشت شب یلدا که یکی از آیین وسنت های کهن ما ایرانیان می باشد اجرا شد.

این برنامه ها جهت مخاطبان کودک، نوجوان، خانواده ها، اولیا تربیتی و مربیان باحضور مدیرکل محترم و کارشناس مسئول فرهنگی و سایر کارشناسان و با اجرا اعضا، همه مربیان فرهنگی، هنری و ادبی، مسئولین مراکزثابت، سیّار و کتابخانه های پستی سراسر استان هرمزگان برگزار گردید.

برنامه های یلدا امسال کانون پرورش فکری باهدف حفظ سلامت مخاطبان به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار گردید.

۱۹ ویژه برنامه شاد و پرمحتوا در سطح ۱۵ مراکزثابت، ۲سیار روستایی و ۲ کتابخانه پستی، ۶ برنامه از سوی واحدهای اداره کل اجرا گردید.

در همین راستا واحدآفرینش فرهنگی ویژه برنامه پویش شب یلدا با قصه

کاری از انجمن قصه گوییویژه کودکان، نوجوانان، زنان، مردان، مادربزرگ، پدربزرگ و مربیان اجرا شد.

برنامه نشست مجازی فرهنگ قصه شناسی یلدا با حضور علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر کاری از انجمن قصه گویی ویژه مربیان قصه گو، و با دعوت از مروّجان فرهنگی و پژوهشگران بنام استان برگزار شد.  

به این مناسبت واحد آفرینش های ادبی، ویژه برنامه یلدا امتداد خوبی هاست را با حضور مهرنوش قربانعلی نویسنده و شاعر کشوری با مشارکت انجمن شعر و داستان اجرا کرد.

فراخوان به بلندای یلدا با موضوع عکاسی و عروسک سازی کاری از واحدآفرینش های هنری با مشارکت انجمن عکاسان نوجوان برگزار شد.

واحدآموزش و پژوهش نیز به این مناسبت برنامه معرّفی یلدا، با اجرا راضیه سلیمانی پور مربی فرهنگی پرورش فکری هرمزگان، برگزار گردید.

گفتنی است در مجموع ۲۵ ویژه برنامه و برنامه با محور یلدا در سراسر استان هرمزگان جهت مخاطبان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =