کد خبر: 302153
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
بازدید 174
اعلام برگزیدگان مسابقه کتابخوانی الکترونیک امین ترین دوست

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امین ترین دوست که با محوریت معرفی و مطالعه «کتاب امین ترین دوست» در هفته کتاب و کتابخوانی برای مخاطبین کلاس های اول تا ششم ابتدایی به صورت الکترونیک برگزار شده بود،اعلام شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امین ترین دوست اعلام شدند. به نقل از کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان بوشهر، این مسابقه که با محوریت معرفی و مطالعه «کتاب امین ترین دوست» نوشته کلر ژوبرت در هفته کتاب و کتابخوانی برای مخاطبین کلاس های اول تا ششم ابتدایی به صورت الکترونیک برگزار شده بود؛  بیش از ۲۰۰عضو شرکت کننده داشت که از بین آنها ۸۶ نفر به کل سوالات پاسخ صحیح داده بودند و از آن بین به قید قرعه ۳۳نفر از شرکت کنندگان برگزیده اعلام شدند که به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه به آنها تعلق خواهد گرفت.

مهشید جهازی هدف از برگزاری این مسابقه را ضمن دنبال کردن اهداف تربیتی، بالابردن سرانه مطالعه در بین کودکان اعلام کرد و گفت در پی آن هستیم که با برگزاری مسابقات کتابخوانی الکترونیک در این شرایط شیوع ویروس کرونا که نمی‌توانیم در کنار هم باشیم، کودکان و نوجوانان تجربه و طعم شیرین مطالعه کتاب را از یاد نبرند و ارتباطشان با این «یار مهربان» قطع نشود.

اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امین ترین دوست که با شعار «دانایی،مانایی» برگزار شده بود را در لیست زیر می‌توانید ببینید، برگزیدگان با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند هدیه و لوح تقدیر خود را از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر دریافت کنند.

اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امین ترین دوست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =