آغاز ثبت نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان

ثبت نام کارگاه‌های زمستانی آنلاین فرهنگی هنری با عناوین جذاب و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش با اشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها از کارگاه‌های فرهنگی و هنری آنلاین تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به منظور ایجاد فضایی بانشاط و آرامش ذهنی کودکان و نوجوانان در دوران قرنطینه فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون به صورت آنلاین تداوم یافته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در عین حال افزود سامانه kpf.ir در حال حاضر خدمات متنوعی را در بخش‌ آموزش‌های مجازی با موضوعات جذاب فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان عزیز ارائه می‌کند. وی با اشاره به تدارک گسترده برای اجرای کارگاه‌های آنلاین در فصل زمستان تاکید کرد: برای فصل زمستان ۲۸ عنوان کارگاه برخط فرهنگی هنری و ادبی تدارک دیده شده است که به نسبت فصل پاییز از رشد ۵۰ درصدی برخوردار است.

 بینش حضور کودکان و نوجوانان سراسر استان در این کارگاه‌ها را علاوه بر شناسایی و پرورش استعدادهای آنان، موجب افزایش روحیه، ایجاد نشاط و شادابی و انگیزه برای فعالیت‌های درسی برشمرد.

مدیرکل کانون داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، قصه‌گویی، نجوم، بازیگری، فن بیان، حال خوش زندگی، نقاشی، سفال، کاردستی، صنایع دستی، خوشنویسی و موسیقی ارف را در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته از مهم‌ترین عناوین کارگاه‌های آنلاین فصل زمستان عنوان کرد.

گفتنی است مهلت ثبت نام کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های برخط در زمستان تا ۱۷ دی ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه asharghi.kpf.ir نسبت به انتخاب عناوین و زمان حضور در این کارگاه ها اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =