تقدیر از پرستاران و کادر درمانی توسط پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم

 کارشناسان و مربیان و مشاوراموربانوان کانون قم همزمان با ایام میلاد حضرت زینب(س) از بیمارستان ها و مراکز درمانی بازدید و از پرستاران و کادر درمانی تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون قم، کادر کانون پرورش فکری به همراه مشاور اموربانوان کانون قم همزمان با ایام میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کودکان قم بازدید کردند و پیام‌ تبریک‌ حامد حجتی مدیر کانون قم به مناسبت روز پرستار را به تلاشگران عرصه سلامت ابلاغ کردند.

بازدیدصمیمانه از بخش مراقبت های ویژه نوزادان،نورولوژی،غدد و داخلی بیمارستان از پرستاران وپرسنل آن با شاخه های گل و هدیه های تبرکی قدردانی کردند و تابلویی را که توسط یکی از هنرمندان کانون به تقریر درآمده بود، تقدیم دفتر پرستاری آن بیمارستان نمودند. نگار قربانی مشاور اموربانوان کانون قم با اهداء پک های کتاب به سرپرستار هربخش آنها را به خواندن کتاب در شب های کشیک  زمانی که نیاز به انرژی و تغذیه روحی داشته، دعوت کرده و سلامتی و طول عمر همراه با عافیت دراین مسیر مقدس را از خداوند متعال برای آنها که در این برهه از زمان جزء خیرالموجودین جامعه می باشند آرزو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =