ثبت نام کارگاه‌های برخط ویژه فصل زمستان آغاز شد

ثبت نام در ۳۳ کارگاه برخط(آنلاین) ویژه فصل زمستان در کانون خراسان جنوبی از ۸ دی‌ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۷ همین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام کارگاه‌های برخط ویژه فصل زمستان مراکز کانون از هشتم تا ۱۷ دی‌ماه در بستر پرتال کانون استان به نشانی https://khorasanj.kpf.ir  ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این کارگاه‌ها ویژه گروه‌های «نوباوه» (۴+ سال)، «نوخوان» (۷+ سال)، «نونهال» (۹+ سال)، «نونگاه (۱۲+ سال) و «نوجوان» (۱۵+ سال) در قالب ۳۳ عنوان کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی و همچنین کارگاه‌های نوجوان با روابط مثبت و نوجوان امید وار، نوجوان خودباور و... پیش بینی شده است که علاقمندان می توانند از طریق درگاه اینترنتی کانون نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حمیدی تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌های‌های برخط کانون، دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) نیز در قالب کارگاه‌های از پیش آماده شده از سوی استادان صاحب‌نام هر رشته ارائه می‌شود و بر همین اساس متقاضیان استفاده از این دوره ها نیز می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  به آدرس در پایگاه مجازی کانون به آدرس www.KPF.ir دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

گفتنی است کارگاه‌های بر خط (آنلاین)  کانون از روز۱۸ دی ماه فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =