کد خبر: 302225
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
بازدید 1395
گرامی داشت یوم الله نهم دی در کانون لرستان

همزمان با گرامی داشت یوم‌الله نهم‌دی فعالیت‌های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجراشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان: در گرامی داشت روز نهم‌دی، فعالیت‌های مختلفی از سوی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری لرستان با موضوع روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجراشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان فرمایشی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) که می فرمایند: «روز نهم دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم، درتاریخ ماندگارشد»، گفت: نهم‌ دی‌، یادآور حماسه‌آفرینی و میثاق دوباره ملت با رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و حمایت از آرمان‌های نظام است.
محمدجواد محمدی افزود: دراین ایام، فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری با هدف ارتقای آگاهی‌نسل کودک و نوجوانان و آگاه‌سازی آنان نسبت به دسیسه‌های روزافزون دشمنان اسلام و انقلاب اجراشد و اعضای کانون فراگرفتند که با بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌ی دشمنان دین و سرزمین‌شان بایستند.
وی اضافه کرد: درگرامی داشت 9 دی اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع، کتاب و خوانش‌شعر، برپایی کارگاه‌های ادبی، نقاشی، ازجمله برنامه‌هایی بود که مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به صورت مجازی با حضور اعضای مراکز انجام دادند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: نماهنگ های آموزشی مختلفی با موضوع: 9 دی روز«بصیرت و میثاق با ولایت» توسط مربیان تهیه شده و درفضای مجازی منتشر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =