توسعه‌ی کلاس‌های کانون زبان ایران در ایرانشهر (سیستان و بلوچستان)

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه‌ی استان برای رشد فرهنگی فرزندان سیستان و بلوچستانی باید در دستور کار همه‌ی سازمان‌ها و نهادها قرار داشته باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون با رییس انجمن خوشنویسان استان برگزار شد.
در این جلسه، که با هدف استفاده‌ی بهینه از ظرفیت‌های موجود در استان برگزار شد، معصومه هادی گفت: رشد فرهنگی استان، اساس پیشرفت در سایر زمینه‌هاست و برای رسیدن به این نقطه ضروری است همه‌ی دستگاه‌ها و نهادها پیشقدم شوند تا بتوان از ظرفیت بالقوه‌ی آنها به این هدف مهم بهره‌برداری کرد.
مدیرکل کانون در ادامه از کانون زبان ایران به عنوان یکی از ابزار مهم رشد علمی و فرهنگی نام برد و افزود: این موسسه‌ی بین‌المللی به عنوان یک محرک علمی و فرهنگی می‌تواند به وسیله‌ی آشنا کردن علاقه‌مندان با جلوه‌های دیگری از دانش و فرهنگ، زمینه‌ساز بالندگی آنان شود.
هادی سپس بر گسترش فعالیت‌های کانون زبان در حوزه‌ی بلوچستان، به ویژه ایرانشهر، تاکید کرد و از مهمان هنرمند و دغدغه‌مند خود خواست همراه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با استفاده از امکانات خود، در این شهرستان شرایطی را رقم بزنند تا خانواده‌ها آشنایی بیشتری با فعالیت کانون زبان داشته باشند تا زمینه‌ی حضورشان در کلاس‌های این موسسه فراهم شود.
وی هم‌چنین از برگزاری کارگاه‌های برخط کانون نیز سخن به میان آورد و مقرر شد با همکاری کانون و این انجمن، که فعالیت آنها بر پایه‌ی فرهنگ و هنر شکل گرفته، بتوان کارهای گسترده‌تری انجام داد.

گفتنی است تاج‌بخش ارژنگ، رییس انجمن خوشنویسان ایرانشهر نیز در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‌های کانون در این شهرستان و اجرای فعالیت‌های گوناگون در حوزه‌ی کودک و نوجوان اظهار امیدواری کرد با تلاش کانون و انجمن خوشنویسان بتوان شرایطی برای بهره‌مندی تعداد بیشتری از علاقه‌مندان فراهم کرد.

در پایان هم رییس انجمن خوشنویسان ایرانشهر یک اثر هنری با خط خود به مدیرکل کانون هدیه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =