گرامی داشت یاد سردار شهید سپهبدقاسم سلیمانی در کانون لرستان

همزمان با اولین سالگردشهادت سردار قاسم سلیمانی، برنامه های مختلفی ازسوی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان لرستان برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان: همزمان با اولین سالگردشهادت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی، برنامه های مختلفی ازسوی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان لرستان در حال برگزاری است.
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگردشهادت سردار سلیمانی و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام، برنامه های متنوعی ازسوی مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان لرستان در حال برگزاری هستند.
محمدجوادمحمدی افزود: در اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی سعی شده است که کودکان و نوجوان عضو کانون لرستان با رشادت ها، ایثارگری ها، مهربانی، شجاعت، تدبیر، عطوفت، صلابت و عروج «سرداردلها» بیشتر آشنا شوند.
وی عنوان داشت: اعضای کانون دلنوشته ای خود را برای سردار دلها می نویسند و نقاشی های خود را با موضوع شهادت این شهید والا مقام ترسیم می کنند.
محمدی اضافه کرد: ساخت نماهنگ های مختلف با توجه به نقش شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم وبه وجود آوردن صلح و امنیت در منطقه و معرفی شخصیت ایشان به عنوان یک الگو توسط مربیان کانون لرستان انجام شده و در فضای مجازی منتشر می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =