پیام تسلیت مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

سید محمد قلمکاریان مدیر کل کانون استان اصفهان نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را طی پیامی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در پیامی سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 حاج قاسم سلیمانی همان شهید پرآوازه و بلند همت ایرانیست که یکسال پیش به دستان دشمنان به شهادت رسید. دشمن فکر کرد که با این کار می تواند او را از یادها ببرد و مانع پیشرفت خط سرخ مقاومت شود اما نمی دانست که کاری می کند که در پس این حاج قاسم، هزاران انسان دیگر با تفکر حاج قاسم متولد شوند و با او به مقابله برخیزند. 

اکنون نه تنها حرمت حاج قاسم از بین نرفته، نه تنها ارزش او کم نشده بلکه این حرمت و ارزش دو چندان هم شده. دشمن با این خطا سردار سلیمانی را وارد قلب و دل انسان ها کرد و حالا همه او را با نام سردار دل ها می شناسند.

شهادت این سردار رشید اسلام، دربرگیرنده مفاهیم بسیار ارزشمندی برای رشد، تعالی و تربیت کودکان و نوجوانان است.اگر بخواهیم نسل آینده ما پیرو خط امام حسین (ع)، شهدا و حاج قاسم سلیمانی باشد، باید جنبه‌های رفتار و زندگی این شهیدان سرافراز را به عنوان الگو و راه روشن زندگی کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد به مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز، تداوم راه پرافتخار او و دیگر همرزمان شهیدش را از درگاه الهی آرزومندم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =