ارائه پیامهای جذاب شهری به کودکان و نوجوانان با همراهی کانون پرورش فکری استان قم

درنشست صمیمانه حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش استان قم با حضور مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم،پیرامون ارائه پیامهای جذاب شهری به کودکان و نوجوانان با همراهی کانون قم تبادل نظرشد


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان قم نشست صمیمانه حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش استان قم با حضور مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم  روز یکشنبه مورخ۲۵آذر ۹۹، در اداره کل کانون استان قم، برگزار شد.

در این نشست حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم بیان کرد: برای تقویت روحیه شهروندی و رسیدن به شهر تراز در جامعه کنونی لازم است فرهنگ شهروندی گروههای مختلف سنی متناسب با وضعیت آن گروه تدوین و با هدف گیری درست در اختیار آنها قرار بگیرد. شرایط کرونا به ما آموخت که اگر هر کدام از ارکان جامعه با مخاطب شناسی درست این مسیر را بپیمایند بی شک در اتفاقات و بحران ها می توانند پیشرو و پیشگام باشند.
وی گفت: به نظر میرسد در فرآیند تبلیغات و ارتباطات در بستر فرهنگ شهروندی لازم است کودکان و نوجوانان به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرند.
کانون با توانمندی هایی که دارد میتواند بازوی تخصصی ترویج فرهنگ شهروندی در مجموعه شهر مقدس قم باشد.
مهدی کلانتر زاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری قم  بیان کرد: رویکرد شهرداری قم توجه به مخاطب تخصصی و ایجاد زمینه فرهنگی مناسب در اقشار گوناگون است به همین دلیل در شرایط فعلی تلاش شده با توجه به اقلیم قم و تنوع فرهنگی از ظرفیت شهرداری برای ارتقاء فرهنگ شهرداری بهره مند شویم.
شهرداری قم آمادگی کامل دارد تا در جهت ارائه پیام های اختصاصی ایجاد بسترهای مناسب فیزیکی و هم افزایی در برنامه های میدانی با موضوع کودکان و نوجوانان با تمام قوا حضور داشته باشد .
شایان ذکر است کلانتر زاده گفت: به نظر میرسد ایجاد پویش های فرهنگی متناسب با مخاطب کودکان و نوجوانان در شرایط فعلی بسیار موثر و ما این امکان را داریم تا از ظرفیت تبلیغات شهری و تمام ارکان شهرداری در این جهت در خدمت مردم استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =