کد خبر: 302298
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
نشست مجازی والدین و مربیان کانون گلشهر بندرعباس برگزار شد

نشست مجازی والدین و دانش‌آموزان کلاس اول مدرسه فاطمی بندرعباس و مربیان کانون پرورش فکری شماره 4 بندرعباس مرکز گلشهر با هدف آشنایی با کارگاه‌های برخط آموزش قصه‌گویی با ابزار و شعرخوانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره چهار بندرعباس روز سه‌شنبه در این باره گفت: این نشست مجازی با حضور والدین و دانش آموزان پایه اول دبستان فاطمی به منظور توجیح فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزارشده است.

فاطمه تقی‌زاده افزود: در این نشست مربیان کانون پروش فکری گلشهر درقالب کارگاه‌های برخط آموزش قصه‌گویی با ابزار و شعر خوانی را برگزار می‌کنند.

وی هدف از این برنامه را همکاری با طرح جابر و آشنایی دانش آموزان با فعالیت های فرهنگی هنری کانون عنوان کرد و افزود: دانش آموزان پایه اول این مدرسه با حضور درکارگاه‌های عمومی قصه‌گویی با شیوه‌های نوین قصه‌گویی با ابزار آشنا خواهند شد.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره چهار بندرعباس اضافه کرد: کارگاه‌های حفظ شاهنامه‌خوانی نیز توسط شهرزاد زارعی مربی فرهنگی این مرکز برگزار می‌شود.

  قصه گویی فاطمه تقی زاده و قصه گویی چند نفر از دانش آموزان از برنامه های جنبی این نشست مجازی بود

تقی‌زاده ادامه داد: طرح جابربن حیان، طرح جابر یا در اصطلاح، “پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی”، یک طرح اجرایی تحقیقاتی است که در دوره ابتدایی و به صورت سالانه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی طرح جابر، راهنمایی دانش آموزان برای انجام یک طرح تحقیقاتی اصولی است که با این راهکارها دانش آموزان علاوه بر مهارت‌های حل مساله می‌تواند سایر مهارت‌های علمی و تحقیقاتی خود را رشد و ارتقا دهند.

به گفته این مربی کانون پرورش فکری درهرمزگان، امسال به دلیل ۰شرایط ویروس کورنا به صورت مجازی و در شاخه‌های ادبی هنری شامل(قصه‌گویی، قصه‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، داستان‌نویسی، بازنویسی، قصه‌نویسی، سفالگری، کاردستی و نقاشی) طراحی شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =